حالــــــم خوب نیســــت


گناه من عاشق شدن بودواشتباه من باتو بودن

 

حالــــــم خوب نیســــت


كـــمكــــــــــــــــــــــم كنیـــــــــــد

 

امروز برای من از اون روزهاست..........

از صبح قلبم بد می زنه.حالم خوب نیست............

از بس با کسی حرف نزدم لغات توی ذهنم پاک شدن.



دلم بد گرفته........

می دونید بد ترین نوع تنهایی چیه؟این که دور و برت شلوغ باشه

و تو از شدت تنهایی بغض ته گلوت رو غلغلک بده و هی اشک توی چشم هات بیاد

ولی نتونی گریه کنی و پسش بزنی..............

هی جلوی چشات پر اشک شه اما اجازه ندی روی گونه ات بریزه.......



خدا رو شکر می کنم به خاطر کسانی که دور و برم هستند.........

اما تنهایی من با اینا پر نمی شه.



نمی دونم چه دردم شده؟؟؟؟

دنبال یکی هستم که بفهمه من چی می گم.......اما اینا اونی که من دنبالشم نیستند.....

با یکی می خوای حرف بزنی ،نمی فهمه چی می گی.......

چون نسل بین همتون شکاف ایجاد کرده



خدا یا من که از جنس انسانم با کی درد و دل کنم؟

چیز زیادی نمی خوام ....فقط کسی که حرف زدن باهاش نه جرم باشه....

نه پولی باشه....نه مدام حرصت بده....نه بینمون گسل نسلی رد شده باشه.....

یه کسی که تکیه گاه بغضم باشه



کمــکـــــــــــــــــــــــ !!! ترو خدا كـــمكــــــــــــــــــ یه روزی این بغض منو می کشه.

 

                                                          عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- BAHAR22.COM ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسیسوار بی کسعكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- BAHAR22.COM ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 13 تير 1390برچسب:,ساعت 8:24 توسط سوار بی کس| |


Power By: LoxBlog.Com